Monday, June 4, 2012

Turun 30kg dalam 1 bulan???

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!!


Tajuk entry kali ni merupakan tanggapan salah masyarakat terhadap HERBALIFE. Disini cik wann suka untuk memperbetulkan apa yang tersimpul diminda anda. HERBALIFE bukanlah ubat kurus mahupun supplement.. tetapi HERBALIFE adalah makanan nutrisi yang menjadi "fast food" kepada orang-orang yang cerdik pandai. Ini adalah kerana HERBALIFE adalah replacement atau makanan gantian yang menggantikan sebahagian sarapan, sebahagian makanan tengahari dan sebahagian makanan malam.


Comparison calories antara hidangan biasa dan HERBALIFE 's meal!
HERBALIFE FORMULA 1
Kita sedia maklum bahawa badan setiap manusia memerlukan nutrisi dan nutrisi boleh didapati melalui makanan. Sekiranya seseorang makan makanan yang seimbang didalam kehidupan seharian maka sihatlah tubuh badan mereka dan fungsi HERBALIFE adalah membekalkan nutrisi kepada badan seseorang. Apabila badan seseorang mendapat nutrisi yang mencukupi, maka keinginan untuk makan makanan yang tidak berkhasiat akan dapat dielakkan. 




HERBALIFE bukan ubat yang menyembuhkan penyakit mahupun ubat untuk menguruskan berat badan, tetapi HERBALIFE merupakan makanan nutrisi atau makanan gantian yang berkhasiat dan mengandungi nutrisi yang mencukupi.


Sekiranya kita beranggapan HERBALIFE boleh menurunkan berat badan sebanyak 30kg dalam sebulan, itu adalah perkara yang mustahil, mana mungkin lemak yang telah dikumpulkan selama berpuluh-puluh tahun boleh hilang dalam tempoh yang singkat. Tetapi apabila badan kita sihat dan anda tidak menyimpan kalori-kalori menjadi lemak, maka berat anda dapat diturunkan dengan konsisten. Anda boleh membaca tentang kalori di entry cik wann yang terdahulu di sini. Cik wann menasihatkan para pengguna agar lebih bijak memilih dan menilai.


Didalam sistem HERBALIFE, setiap Coach mempunyai diet yang berbeza dimana diet bergantung pada badan seseorang pengguna, ketinggian, berat badan, umur, kesihatan dan faktor yang lain. Oleh itu, para pengguna jangan terkeliru mengapa terdapat perbezaan dari segi diet pemakanan antara coach. Dinasihatkan bagi pengguna yang tidak mempunyai Coach, sila hubungi Distributor anda yang menjual kepada anda dan dapatkan khidmat nasihat daripada mereka. Pengguna yang telah berdaftar tidak boleh mendapatkan khidmat nasihat atau coaching dari coach yang berbeza bagi mengelakkan sebarang kesulitan dan kerumitan di kemudian hari. 


Setiap kejayaan pasti disusuli dengan usaha, kejayaan tidak datang dengan sendirinya. Begitu juga  dengan penggunaan HERBALIFE, para pengguna mestilah mengikut diet pemakanan yang ditetapkan secara disiplin dan para pengguna amat digalakkan untuk bersenam sekurang-kurangnya 1 hari seminggu selama 3-4 jam. Sekiranya pengguna berusaha dan mengikut jadual pemakanan secara disiplin pasti pengguna akan dapat hasilnya ibarat pepatah mengatakan "jika tidak dipecahkan ruyungnya manakan dapat sagunya."




ACT NOW!!



Call/SMS/WhatsApp : 0194797162
BBM : 26945690
Email: wann_nasa@yahoo.com



No comments:

Post a Comment