Monday, June 4, 2012

Kesan Sampingan HERBALIFE!!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua!!


Tentu ada antara anda yang hairan dan pelik dengan tajuk ini kan?? tapi inilah kenyataannya.. Kali ni cik wann nak kongsikan dengan anda semua agar anda tidak terkejut dan tidak menyalahkan cik wann di masa akan datang!! :)


Ada 2 orang yang cik wann nak ketengahkan di entry kali ini dan telah menggunakan produk Herbalife lebih daripada 25 tahun. Cik wann ade jugak buat research di Internet dan memang banyak kisah pasal diorang berdua ini dan mereka adalah pengguna sejati produk Herbalife..


Cik wann harap bagi distributor dan pengguna yang lain, janganlah panik dan terkejut. Kalau guna produk herbalife untuk jangka masa panjang memang ade kebarangkalian untuk menjadi seperti mereka! ^_^




Sekarang cik wann nak kenalkan anda dengan SUSAN PETERSON. Beliau telah menggunakan produk Herbalife lebih daripada 28 tahun. Gambar ini diambil semasa beliau berumur 52 tahun.. ok?? 52 TAHUN ok? bukan 25 tahun.. hihihi


Ada seorang lagi yang cik wann nak perkenalkan iaitu LESLIE STANFORD. Di bawah ini adalah gambar beliau semasa berusia 53 tahun. Beliau adalah Chairmans Club Member di Herbalife pada tahun 2008. 




Mereka di atas ini masih giat aktif untuk membantu orang lain supaya menjadi lebih sihat. So, anda pula bagaimana? Tak perlu susah-susah nak cucuk muka sana sini. Haa..ni cik wann bagi contoh awet muda dan sihat. Kalau produk Herbalife ini tak bagus, anda ingat nenek-nenek di atas ni masih akan aktif menggunakan Herbalife ke?? Memang tiada kemusykilan lagi. Nak shaping dah ada..nak awet muda pun dah ada.. nak sihat pun ada.. nak success pun dah ada jalannya.. semuanya complete di dalam satu pakej! Dah berumur nanti anda mesti nak wajah anda di tahap optimum dan kesihatan di tahap maximum kan?? Jangan tunggu lagi.. boleh hubungi cik wann sekarang untuk mendapatkan produk dan FREE COACHING!!


ACT NOW!!



Call/SMS/WhatsApp : 0194797162
BBM : 26945690
Email: wann_nasa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment