Tuesday, April 3, 2012

SF Beauty

Assalamualaikum w.b.t dan selamat pagi buat semua...

Sekarang dah masuk april 2012.. cepat je masa berlalu.. pejam celik pejam celik dah 5 bulan cik wann try this product.. SF BEAUTY...

Produk yang sangat-sangat best.. cik wann sendiri tidak percaya yang cik wann mampu dapatkan kulit secerah ini.. daripada zaman sekolah lagi, memang kulit ni xpernah cerah.. tambah-tambah aktif pulak dalam netball n sukan-sukan yang lain.. sekarang terlibat pulak dengan latihan ketenteraan.. 

boleh lihat bezanya kulit cik wann dahulu dan sekarang.. dulu memang kena tempek bedak banyak-banyak.. kalau keluar tu, memang nak kena mekap.. kalau x, nampak sangat tidak sekata la kulit ni.. tapi sekarang just wearing day cream and sapu bedak debu je... and then ready to out!! 

sebelum try SF Beauty
selepas menggunakan SF Beauty

Di bawah ni adalah produk yang sangat-sangat cik wann suka... SF BEAUTY SKIN CARE..... mendapat kelulusan KKM.. halal dan sesuai untuk dibawa solat..  Anda boleh melihat beberapa testimoni di entri cik wann sebelum ni di sini

SF BEAUTY SKINCARE!!

So, bagi sesiapa yang berminat ingin mendapatkan produk ini, boleh hubungi cik wann di talian 019-4797162 @ email di wann_nasa@yahoo.com.... untuk pengguna blackberry.. just bbm me (BBM Pin: 26945690)..

Harga untuk SF Skincare!!

SET TRIAL: RM 75/SET (SET BIASA DAN SENSITIF)

SET BIASA (BESAR): RM100/SET 

SET SENSITIF (BESAR): RM110/SET

Selamat mencuba... anda masih boleh mendapatkan kulit yang cerah berseri untuk hari raya aidilfitri yang akan menjelang.. kesannya boleh diperolehi dengan seawal 2 minggu (mengikut jenis kulit seseorang)

Lots of Love,

~Cik Wann~

No comments:

Post a Comment